Wednesday 14 November 2012

Mimi's birthday day out

.. 9 Months 19 Days..


Today was a special and fun day! It was my Grandma's Sallama's birthday! 13th of November, she is a scorpio like my mommy. Most of my Daddy's family are.

I spent the day today with my grandma Mimi and aunt Mona at Arabia Mall in 6th of October and it was SO MUCH FUN I must tell you.. I was super excited but couldn't express myself in words so I babbled it all out and the grown-ups seem to love it!

I even went to the CINEMA for the first time in my life !! I wanted to see the latest James Bond "Sky fall" since I heard from my daddy and others that it should be a good movie, but it was not showing at Arabia Mall so we went in to see "El Anesa Nanny" for Yasmine Abd el Aziz - BORING.. I slept from the beginning to the end. But I liked the cinema .. was comfy and dark so I had a good nap.

Afterwards I went to my cousins' house - Maya and Hana. Maya is the big one, they say I look like her when she was my age. She is very nice and can take good care of me as she likes little babies. She can even change my diaper! She must really love me to put up with my poopy and pipi, I try to let her know I like her too by smiling back at her and playing with her. The younger one is Hana, she is the one with the wise words - I really like her too because she is funny and makes funny sounds to make me laugh, she also sings very nice songs to me that I like a lot.

We played at their house and I messed up their room - but I couldn't help it - it has so many interesting objects.. I HAD TO touch them all and of course taste them as well. I hope they will let me come again to play, I will try not to do a big mess..

My Mommy finished work and came to pick me up. I was sooo happy to see her! Mimi told her all about our adventures and showed her pictures and videos so she wouldn't miss a thing. My Mommy was very pleased that I was a good companion today and was a good girl :)

I need to get some sleep before tomorrow comes - I have many explorations to do for tomorrow.

Goodnight!
Dobranoc!


******************************



.. 9 miesięcy 19 dni ..


Dziś był wyjątkowy i zabawy dzień! Moja babcia Sallama miała urodziny! 13 listopada, jest Scorpionem jak moja mama. Większość mojego taty rodziny są.

Spędziłem dzień dzisiaj z moją babcią Mimi i ciotką Mona w "Arabia Mall" i było super fajnie muszę wam powiedzieć .. Byłam bardzo happy, ale nie moglam się wypowiadać o tym w słowach to tylko paplalam a dorośli ulwielbiają jak to robie!

Poszłam nawet do kina, po raz pierwszy w moim życiu! Chciałam zobaczyć ostatni film James Bonda "Sky Fall", ponieważ usłyszałem od mojego tatusia i innych, że powinien to być dobry film, ale nie było go w tam więc udaliśmy się aby zobaczyć "El Anesa Nanny" dla Yasmine Abd el Aziz - N U D A .. Spałem od początku do końca. Ale podobało mi się w kinie .. było wygodne i ciemno, więc miałam dobrą drzemkę.

Następnie udałem się do domu moich kuzynów - Maya i Hana. Maya jest duża, mówią że wyglądam jak ona kiedy była w moim wieku. Ona jest bardzo fajna i umie o mnie dbać, i bardzo lubi małe dzieci. Nawet zmienia mi pieluchę! Ona musi naprawdę mnie kochać skoro znosić moją kupoline i siusianie!! staram się jej pokazywac ze lubię ją też i uśmiecham się do niej i bawie sie z nią. Młodsza jest Hana, ona jest bardzo mądra i ciągle mądrze gada - Naprawdę ją lubię, bo jest śmieszna i robi śmieszne dźwięki ..rozśmiesza mnie, ona też bardzo ładne piosenki śpiewa mi.. bardzo to lubię.

Bawilismy sie w ich domu i pomarasilam w ich pokoju - ale nic nie mogę za to - tam mają tak wiele ciekawych rzeczy .. Musiałam dotknąć wszystko i oczywiście posmakowac. Mam nadzieję że pozwolą mi znnowu przyjść, postaram się nie robić taki wielki bałagan znowu..

Moją mamusia przyjechala po mnie po pracy. I bardzo sie cieszylam gdy ją zobaczylam! Mimi poopowiedziała jej o naszych przygodach i pokazała zdjęcia i filmiki, żeby nie przegapila niczego. Moja mama była bardzo zadowolona ​​że bylam dobrym towarzyszem dziś i byłam dobrą dziewczynką :)

Muszę się przespać  - jutro mam wielu poszukiwań i pracy.

Dobranoc!

No comments:

Post a Comment