Sunday 11 November 2012

Getting started..

Hi,

My name is Sara Waleed Mansour and this is my blog :)

My mommy has created one for me which I should be using as a diary to save my life's memorable times. 
For now I still haven't learnt how to read and write so my mommy is in charge of writing in this blog.

I was born on the 26th of January, 2012 at 7pm at El Nada Hospital in Cairo. So this makes me... 

9 Months and 2 Weeks old ! 
This is my family Daddy, Mommy and Me



I have grew a lot since I was born and have learnt a lot of new tricks and met a lot of nice people that love me. I am sure I will be mentioning them in this blog. 

I am an active baby who is interested in everything around me. My life is full of amazing objects and people that make different sounds and have different colors. Everyday I see new things and learn new games.. but I am sure there is still SO MUCH to explore :)

I am going to sleep now. Mommy promises that she will write down regularly in this blog and I take her word for it.

Good night!


                                                       *********************



Cześć,

Nazywam się Sara Waleed Mansour i to jest mój blog :)

Moja mamusia stworzyła dla mnie jeden, który powinnam używać jako dziennik i zapisywać cenne chwile mojego życia.
Na razie wciąż nie nauczyłam się czytać i pisać, więc moja mama pisze za mnie.

Urodziłem się 26 stycznia 2012 o godziny dziewiętnastej w szpitalu El Nada w Kairze. Więc to czyni mnie ..



9 miesięcy i 2 tygodnie!

To jest moja  rodzina: tata, mama i ja



Dużo urosłam odkąd się urodziłam.. Nauczyłam się wielu nowych sztuczek i spotkałam wielu miłych ludzi, którzy mnie kochają. Jestem pewna, że będę jeszcze o nich wspominać w tym blogu.

Jestem aktywnym dzidziusiem, interesuje mnie wszystko wokół. Moje życie jest pełne niezwykłych przedmiotów i osób, które tworzą różne dźwięki i mają różne kolory. Codziennie widzę nowe rzeczy i uczę  się nowych zabaw .. ale jestem pewna, że jeszcze jest wiele do rozrabiania :)

Idę spać. Mamusia obiecuje, że będzie pisać regularnie w tym blogu i biorę ją za słowo.

Dobranoc!








No comments:

Post a Comment